Ajax Fairplay workshop

“De leukste klas die ik in de afgelopen drie jaar training mocht geven!”, aldus een trainer van de Ajax Fair Play workshop. Ja, dat kan niet anders, want onze leerlingen hebben zich vandaag van hun sportiefste kant laten zien.🏆 Zowel op het veld, als tijdens de groepsgesprekken en rondleiding. Er werd naast sporten veel aandacht besteed aan samenwerking en tolerantie. Vandaag werd duidelijk, dan heb je aan onze Metropolis leerlingen een goede match. Iets om trots op te zijn. Wij gaan in ieder geval met een grote glimlach het weekend in!

Kan een afbeelding zijn van 7 mensen, mensen die volleyballen, mensen die voetbal spelen en de tekst 'AJACIED -' Kan een afbeelding zijn van 9 mensen, mensen die voetbal spelen en tekst Kan een afbeelding zijn van 5 mensen, mensen die voetbal spelen, mensen die volleyballen, gras en tekst Kan een afbeelding zijn van 1 persoon, American football spelen, voetballen en gras