Klaar voor de start

Vanaf volgend schooljaar start het Metropolis Lyceum met het eerste leerjaar. De 85 brugklasleerlingen zijn goed verdeeld over de niveaus vwo, havo en mavo. Woensdag 28 juni zijn de meeste leerlingen bij de kennismakingsmiddag geweest waar ouders en leerlingen bij aanwezig waren. De leerlingen hebben kennisgemaakt met hun klasgenoten en coach. De ouders kregen een presentatie van teamleider Anne de Hoop. De leerlingen deden ook nog een leuk experiment: het bouwen van een constructie om een ongekookt ei van hoogte te laten vallen zonder dat het kapot gaat. Op de foto ziet u de eieren “vliegen”. Degenen die woensdag niet bij de kennismakingsmiddag konden zijn, zijn uitgenodigd voor woensdag 5 juli.

Dit delen:

Laatste
nieuws

Mooi artikel over onze school: meer efficiëntie in onderwijstijd