MIX-week activiteiten periode 1

De week voor de vakantie noemen wij de MIX-week. Dan hebben brugklasleerlingen hun toetsen achter de rug, opdrachten gemaakt en de vakken afgerond. In de MIX-week doen we vooral leuke activiteiten of iets waar alle vakken samenkomen. Hierdoor sluiten de leerlingen op een leuke manier de periode af en kunnen ze in hun vakantie gebruiken waar het voor bedoeld is; uitrusten!

Hoe tof is deze tekening gemaakt door een van onze leerlingen! Alle docenten – die mee zijn gegaan naar kamp – zijn als uniek karakter vastgelegd en overtreft elke groepsfoto!

Cinekid Festival
Deze keer gingen de brugklasleerlingen naar Pathé Noord tijdens het CineKid Festival. We keken naar de film “Juniors” en daarna mochten de leerlingen meedoen aan een korte workshop Film maken.

Fair Play
De leerlingen gingen met elkaar de strijd aan bij verschillende spellen. Nadat ze elkaar hebben leren kennen bij kamp, gaan de leerlingen nu echt samenwerken om het beste resultaat te krijgen. Echte teambuilding dus!