Open dagen 2018

Zit je in groep 8? Dan staat dit schooljaar natuurlijk in het teken van het maken van die belangrijke schoolkeuze: de stap naar het voortgezet onderwijs. Samen met je ouders zul je vast en zeker open dagen gaan bezoeken.

Ben je benieuwd of ons nieuwe initiatief iets voor je is? Je bent van harte welkom op onze open dagen in 2018.

• Open avond: donderdag 25 januari 2018, 19.00 – 21.00 uur
  • Open dag: zaterdag 17 februari 2018, 10.00 – 13.00 uur

Speciaal voor groep 7 leerlingen organiseren wij nog een extra open dag:

• Open dag groep 7: vrijdag 18 mei 2018, 15.00 – 16.15 uur = VOL*

*Door een overweldigend aantal aanmeldingen voor de open dag voor groep 7-leerlingen, moeten we helaas melden dat we geen nieuwe aanmeldingen meer kunnen aannemen voor deze dag. Lees hierover meer op checkdevox-klassen.nl in het blogje ‘Open dag groep 7 – Overweldigend aantal aanmeldingen’.

Natuurlijk hebben we volgend jaar weer open dagen waar we je graag verwelkomen! Zodra de data bekend zijn, zullen we die op deze site plaatsen. Nu al nieuwsgierig? We hebben een speciale pagina gemaakt waar je je kunt aanmelden voor de open dagen en al een eerste indruk kunt krijgen. Ook vind je hier informatie over de aanmeldingsprocedure.