Theater bezoek bovenbouw

De bovenbouwleerlingen zijn naar de theatervoorstelling Held(in), in de Tolhuistuin gegaan en in de middag hebben ze deel genomen aan een workshop op school.

#HELD(IN) is een vertelvoorstelling die bol staat van de beats en de energie. De Griekse mythen worden meedogenloos naar het nu gehaald om daarna nooit meer uit het hoofd van de toeschouwer te verdwijnen.

Het onderwerp van het theaterstuk was de vraag wie eigenlijk de broek aan heeft op de Olympos? Is het oppergod Zeus of zijn ega, Hera? Of is het Pallas Athene, de wijste van allemaal? En wat moeten ze daar op die berg toch met al die helden, die om het hardst hun best doen om hun mannelijkheid te bewijzen? En vrouwen te schaken… Macht en aanzien, dat is waar het om draait.

Het theaterbezoek was een onderdeel van het vak CKV (culturele en kunstzinnige vorming).

Hieronder een diashow

Dit delen:

Laatste
nieuws

Mooi artikel over onze school: meer efficiëntie in onderwijstijd