Een mooie stap richting de nieuwe techniekschool waar ook het Bredero Beroepscollege aan meewerkt. Op woensdag 20 december ondertekende onze directievoorzitter Kirstin van Loon namens het VOvA* een convenant voor de intensieve samenwerking om een succes te maken van de nieuwe techniekschool TASC die september 2023 van start gaat. We zijn trots om deel uit te maken van dit mooie en belangrijke initiatief voor de toekomst van het techniekonderwijs.

Het volledige persbericht is te lezen op de website van onze scholengroep: Vier schoolbesturen samen verantwoordelijk voor succes nieuwe techniekschool in Amsterdam

* Het VOvA is de scholengroep waar onze school deel van uit maakt.